fbpx

ROAS: 7229% - Omsætning på 360.000+ på 4 uger

I slutningen af 2018 varetog vi opgaven for cykelbutikken (har valgt og holde navn anonymt), hvor vi har været ansvarlige for Facebook og Google annoncering. Dengang var nogle af top konkurrenterne Føtex og Bilka. Vi aflagde en markedsføringsstrategi som ville medføre at butikkens cykler ville lande på forsiden ved søgning på "damecykler", "cykel model navn" og andre bestemte søgeord. Det tog i sær længst tid for at opnå en høj ranking på Google, men i dag ligger de blandt de første cykler på Google Shopping annoncerne.

Tidligere
Næste
+ 0
flere henvendelser
0
forskellige platforme
+ 0
kunder vender tilbage
0 ,-
mdr. budget

Udfordrede brand giganter i cykel branchen

Tilbage til slutningen af 2018, blev vi kontaktet af cykel butikken som havde en række ønsker omkring produktsøgninger og salg.

Cykelbutikken ville tage et opgør med et marked, der hidtil har væres domineret af etablerede, konkurrerende brands. Ikke mindst, et særdeles skarp konkurrence om kunderne.

Gennem en fordybende analyse besluttet vi os frem til at målene var realistiske med den rette strategi og efterfølgende korrekte implementering.

Vi har arbejdet med Dansk-IT-Konsulent over flere år, som vi har været mere end glade for. De er altid hjælpsomme og meget fleksible. Mange gange er de blevet bedt om at rette/ændre ting på vores hjemmeside efter arbejdstid, og det gør de altid for mig med et smil. De ved hvad de laver, og de gør det meget professionelt! Dansk-IT-Konsulent er de rigtige mennesker til jobbet, når jeg arbejder med dem, føler jeg det høje niveau af deres viden, og samtidig føler man sig tryg ved dem. De har de bedste priser, og meget godt arbejde for pengene. Stærkt anbefalet herfra.

+150 henvendelser på kun første måned via Facebook annoncering

Den digitale strategi inkluderede bl.a. følgende løsninger: